Vi erbjuder utbildning i hur man arbetar i Caspecos olika system, samt även utbildningar i driftsekonomi och lönekurser. Kontakta oss så berättar vi mer om hur vi kan hjälpa er att bli ännu mer effektiva. Vi skräddarsyr ofta utbildningarna efter våra kunders behov.
Vi undersöker just nu möjligheterna för distansutbildningar. Hör av dig via formuläret nedan om du vill att vi kontaktar dig när kurserna drar igång.
Vi håller alltid en grundlig utbildning för varje nystartad kund, i de flesta fall på plats, men ibland fungerar fjärrutbildning via webben bäst. Vi vill helt enkelt säkerställa att du snabbt får ut mesta möjliga av våra lösningar.
Vi anpassar varje utbildning efter kundens behov. Den personal som ska arbeta med schema får en utbildning i schemaläggning medan löneansvarig får en mer omfattande utbildning. Samma sak med de som är ansvariga för kassa eller bokning. I de flesta fall håller vi även en uppföljande utbildning efter några månader för en fördjupning i programmet.
Första gången du som ny kund ska göra lön i Caspeco gör vi det tillsammans med dig. Vi går igenom alla anställda, en efter en, så att vi gemensamt försäkrar oss om att det blir korrekt. Likadant med artikelregister, bordskartor, analysverktyg och liknande.
Vi håller regelbundet fördjupningsutbildningar så att ni kan hålla er uppdaterade. Ibland på vårt huvudkontor i Uppsala, men även runt om i landet. Kontakta oss, så berättar vi mer.
Vill du veta mer om hur vi kan hjälpa till att effektivisera er verksamhet och öka lönsamheten?