Caspecos fyra affärssystem har utvecklats för att förenkla vardagen för personalen, förbättra gästupplevelsen, ge er överblick och göra det lättare för er att skapa en bättre och mer lönsam verksamhet.
Följ omsättning och lönsamhet per produkt och se enkelt vilka produkter ni ska försöka sälja mer av.
Låt gäster beställa mat för upphämtning direkt genom er egen webb & hantera fakturor i kassan.
Få full koll på allt och integrera samtliga stora deliverytjänster i ert kassasystem.
Med snabb överblick av både behov och tillgänglighet i ett system som är lika enkelt för dig som för personalen. Allt från schema och stämpelklocka till dagsavstämning och lön.
Ökad lönsamhet är grundtanken med alla Caspecos system, och när du använder dem tillsammans får du tillgång till ännu fler fördelar och funktioner. Dessutom sparar du tid och energi som du kan lägga på att skapa smaker, minnen och upplevelser.
Läs in dricksen från kassasystemet, sätt upp drickspotter och fördelningsmallar och generera automatiska bankfiler för utbetalning.
Se bokningsläge och historiska försäljningssiffror direkt i din schemaläggning – och se hur mycket du kan schemalägga för att hålla din önskade löneprocent.
Se vilka rätter du tjänar mest på, hur många desserter du säljer per varmrätt, vilken servitör som är bäst på att sälja in avec – och mycket mer. Mer om Analys.
Med Caspeco får vi en enkel och effektiv process för onboarding av ny personal, anställningsbevis, scheman och löner för våra 200 anställda.
Priset för Caspecos olika system anpassas efter er verksamhet, så att alla kan använda professionella system. Sen får ni givetvis lägre pris om ni väljer att använda flera av Caspecos system.
Nej, ni byter bara de system ni vill byta. Men det finns tydliga fördelar med att använda flera system från Caspeco, och ovanpå det ni får även lägre pris.
Ja, kassan kör betalningen i bakgrunden och ni kan snabbare beta av kön genom att börja bonga nästa order.
Enklast är att göra det via stämpelklockan, där anger de namn, personnummer, e-postadress och mobilnummer och vips finns de inlagda i systemet och personalliggaren.
Ja, och de kan antingen själva söka lediga pass i appen eller så kan ni skicka notiser via push eller sms.
Kontakta oss så berättar vi mer om hur våra system kan förbättra er drift och höja er lönsamhet.