Caspeco underlättar administrationen för hotell och konferensanläggningar. Hantera schemaläggning, lönespecifikationer, bokföringsunderlag, bordsbokning och konferensbokning – och få kostnadskontroll på avdelningsnivå i realtid.
Med Caspeco bokförs kostnaderna exakt där de har uppstått så att det blir enkelt och tydligt.
Sömlös integrering mellan reception och restaurang – för både er och gästens skull.
Hantera timbanker, avstämnings-perioder, röda dagar – och mycket mer av er dagliga admin.
Med snabb överblick av både behov och tillgänglighet i ett system som är lika enkelt för dig som för personalen. Allt från schema och stämpelklocka till dagsavstämning och lön.
Ökad lönsamhet är grundtanken med alla Caspecos system, och när du använder dem tillsammans får du tillgång till ännu fler fördelar och funktioner. Dessutom sparar du tid och energi som du kan lägga på att skapa smaker, minnen och upplevelser.
Läs in dricksen från kassasystemet, sätt upp drickspotter och fördelningsmallar och generera automatiska bankfiler för utbetalning.
Se bokningsläge och historiska försäljningssiffror direkt i din schemaläggning – och se hur mycket du kan schemalägga för att hålla din önskade löneprocent.
Se vilka rätter du tjänar mest på, hur många desserter du säljer per varmrätt, vilken servitör som är bäst på att sälja in avec – och mycket mer. Mer om Analys.
Vi får kontroll över scheman och lönekostnader, samtidigt som vi effektiviserar vår lönehantering.
Priset för Caspecos olika system anpassas efter er verksamhet, så att alla kan använda professionella system. Sen får ni givetvis lägre pris om ni väljer att använda flera av Caspecos system.
Nej, ni byter bara de system ni vill byta. Men det finns tydliga fördelar med att använda flera system från Caspeco, och ovanpå det ni får även lägre pris.
Vi har inga kopplingar till andra lönesystem eftersom det fina tricket med Caspeco är att det inte behövs. Caspecos Personal är ett komplett system med stämpelklocka, schema och lön. Du sköter allt i ett system från ax till limpa och sparar massor av tid både i det dagliga arbetet när man attesterar timmar och ännu mer vid lönekörningen som går mycket snabbare än i traditionella system.
Vi kan byta ert system i nästa vecka om ni vill men givetvis är det bäst om vi planerar in det på bästa sätt tillsammans. Vi har många gånger fått reaktionen från nya kunder att de blir förvånade hur enkelt det är att gå över till Caspeco, även på större verksamheter och att man efteråt utrycker ’’ var det inte svårare än så här’’? Men så beror det också på att vi håller er i handen hela vägen och vi har gjort detta så många gånger förut.
Ni får koll på kostnader och arbetade timmar direkt utan manuell handpåläggning och Caspeco fördelar kostnader både för arbetade timmar, röda dagar och semester på olika kostnadsställen, både i statistiken och i bokföringen.
Kontakta oss så berättar vi mer om hur våra system kan förbättra er drift och höja er lönsamhet.